Egymilliárdot költene kommunikációra az MFB
A magyar állam kizárólagos tulajdonában lévő hitelintézet a Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívás szerint a kért szolgáltatást két részre bontja. Az első, 310 millió 200 ezer forintos rész a kreatív tervezéssel, gyártással kapcsolatos feladatokat, a közvélemény- és piackutatást, valamint a médiahatékonyság-mérést tartalmazza – írja a Napi.hu.
A második, 723 millió 800 ezer forintos rész pedig további három összetevőre bomlik: a médiastratégia elkészítése, az átfogó kommunikációs kampány lefolytatása, továbbá a médiamegjelenések utóértékelése.
Ajánlattevő olyan vállalkozás lehet, amelynek az utolsó három lezárt üzleti évben a kreatív tervezésből és kivitelezésből a nettó árbevétele elérte a 230 millió forintot, továbbá – ugyanebben az időszakban – médiatervezésből és -vásárlásból legalább nettó 400 millió forint árbevétele származott. Az ajánlatok benyújtási határideje február 22.