Autótükör

Mayer Béla olvasójuk szerint nem áll, hogy sok szép drága autó rohangál az utakon. Szerinte ma is inkább Trabanttal, Wartburggal és Ladával közlekedünk.

2010. március 1., 08:58

A KSH honlapjáról kiderül, hogy téved a levélíró. 2002 és 2008 között 400 ezerrel nőt a gépkocsik száma. Amíg minden évben(!) egyre több az Audi, a BMW, a Chrysler, a Honda, a Mercedes, a Nissan, a Saab, a Toyota, addig a Wartburgot használók száma hat év alatt az ötödére esett vissza, Ladát ma feleannyian hajtanak mint 2002-ben, Trabantot negyedannyian, Zastavát harmadannyian, és a Dacia-tulajok száma is megfeleződött.

A legtöbben Opelt, Suzukit, Volkswagent és Fordot vásároltak 2008-ban, nem feltétlenül a legolcsóbb autókat tehát. Szintén a KSH szerint az átlagéletkor a 2002-es 11,7 évről 2008-ra 10,4 évre csökkent.

A tények makacs dolgok.

Gunity Gábor
E-mail

Horoszkóp

A cselédsajtó és a Karmelita udvartartásának agyhalott influenszerei Pankotai Lilivel szemben fel merték venni a kesztyűt. De micsoda bátorság kellett ehhez az elvtársaknak. 

Az elhibázott brüsszeli szankciók, azon belül is elsősorban az energiaszektort érintő korlátozások miatt alakult ki válság az EU-ban és így Magyarországon is – ez a kormányzati kommunikáció alfája és ómegája. A valóság ezt másként gondolja.