Mészáros Lőrinc sportmárkájának a kitűzőjében virított az M4 műsorvezetője, a reklámra nem is figyelmeztették a nézőket

2018. július 23., 20:08

Szerző:

Vasárnap az M4 műsorvezetője, Molnár Mátyás úgy ült a kamera elé vasárnap a Góóól!2 című műsorban, hogy a Mészáros Lőrinc fémjelezte új sportszermárka, a 2Rule kitűzőjét viselte a zakóján – hívja fel a figyelmet a 444.

Arra, hogy termékmegjelenítésről van szó, az állami sportcsatorna nem figyelmeztette a nézőit.

Azóta, hogy a nevét valószínűleg egy nigériai divatcégtől nyúló 2Rule májusban berobbant a köztudatba, látványos térhódítást tudhat maga mögött. Az NB I hétvégi első fordulójában három klub játékosai is 2Rule-mezben léptek pályára – sajnálatos, de mind a hárman ki is kaptak –, és bár a működése körül rengeteg a kérdőjel, a nagyratörő elképzelések szerint a cég, a Magyar Sportmárka Zrt. már olimpikonokat is öltöztetni akar. 

A Magyar Sportmárkát tavaly decemberben alapították ötmillió forint törzstőkével. Hetven százalékban a Mészárős Lőrinc Talentis Zrt.-jének a tulajdonában van, a fennmaradó 30 százalék Kővári Ágnes vezérigazgatóé.