Jön a kaparós DVD!

Nemrégiben jelent meg egy újdonság a CD/DVD gyártás piacán, ami forradalmasíthatja a szerencsejátékok kaparós sorsjegyeit, a telefonszolgáltatók egyedi kóddal ellátott kártyáit, az ajándékkuponokat vagy bármilyen olyan marketing eszközt, ami játékra invitálja a vásárlót.

2010. június 8., 10:32

Az exkluzív, lekaparható felületet kapó CD vagy DVD lemezek ugyanis tökéletesen egyesítik a klasszikus megoldások játékosságát, az egyedi kódok alkalmazását és a digitális világ adta lehetőséget arra, hogy a cégek reklámjaikat interaktív módon juttassák el célcsoportjukhoz.

Vegyünk egy példát: egy új termék kapcsán a cég nyereményjátékot hirdet vásárlói és az érdeklődők számára. A játék lényege, hogy minden egyes érdeklődő kap egy CD-t, melyek bizonyos százalékára a „Sajnos nem nyert!”, bizonyos százalékára az „Ön nyert!” felirat került. A kaparós felület eltávolításával a vásárló megtudhatja, hogy a szerencsés nyertesek közé került-e. Eddig a pontig minden teljesen úgy működik, mint egy klasszikus kaparós nyereményjáték esetében. Itt azonban – annak köszönhetően, hogy egy CD vagy DVD lemez lett a marketing üzenet hordozója – lehetőség nyílik arra, hogy egy kisfilmet, interaktív szöveget, vagy bármilyen más adatot is eljuttassanak a címzetthez.

Üzleti szempontból miért jelentős ez a megoldás?

Játszani mindenki szeret és azáltal, hogy plusz információt is kerül a marketing üzenet hordozójára, sokkal tágabb értelmet kap a reklámüzenet, mint egy klasszikus, papír alapú kaparós sorsjegy esetében. Arról nem is beszélve, hogy ez az újdonság különlegessége révén garantáltan kitűnik a megszokott marketing kommunikációs eszközök közül, melyek nagy részét már zsigerből kerüli minden befogadó.

Az újdonság már hódít.

A lekaparható CD és DVD lemezekről további információkat a

lemeznyomda.huoldalon olvashat.