Kormánypárti bulvárlap kapta meg a HVG helyét a hirdetőoszlopokon

2019. április 23. 13:59 - szerző: 168 Óra

A múlt hét óta nem hirdethet többé a HVG a Mahir Cityposter hirdetőoszlopain, így 40 év után eltűntek Budapestről a hetilap címlapjai, amelyek 1979 óta népszerűsítették az aktuális hetilapokat.

A kiadó véleménye szerint egyértelműen politikai döntés lehet a Mészáros Lőrinc felcsúti milliárdos, Orbán Viktor barátjának közelébe került Mahir Cityposter döntése mögött. A HVG sérelmezte azt is, hogy a Mahir Cityposter állítólag váratlanul és egyoldalúan bontott szerződést, amit a kiadó és a reklámcég közötti szerződés nem tett volna lehetővé.  

A hetilap munkatársait április 18-án flashmobbal tiltakoztak a döntés ellen. 

Földes Péter húsvét előtt készített, előtte-utána típusú képeinek tanúsága szerint ez lett a a Mahir Cityposter-oszlopainak új missziója:

Vagyis: a korábban Mészáros Lőrinc érdekeltségében lévő, most a 476 médiaterméket portfóliójában tudó Közép-európai Sajtó és Média Alapítványhoz(KESMA) tartozó Mediaworks Zrt. bulvárlapja, a Hot magazin lett a HVG hirdetőfelületeinek örököse.