Ingyen reklámozza az állami média a Mészáros Lőrinc sportmárkáját, a 2Rule-t

2018. augusztus 10. 19:48 - szerző: 168 Óra

Mészáros Lőrinc sportmárkáját, a 2Rule-t ingyen reklámozza az MTVA. Egy bartermegállapodásnak köszönhetően a felcsúti fenomén cége nem fizet pénzt az állami médiában megjelenő hirdetések után. A 24.hu közérdekű adatigénylésen keresztül jutott hozzá az MTVA a 2Rule sportmárkát forgalmazó Magyar Sportmárka Zrt. közötti szerződéshez.

A portál összehasonlításként az MTVA listaárait is kikérte, hogy kiderüljön, mennyit fizet egy vállalkozás azért, hogy a 2Rule-hoz hasonló reklámot kapjon, azonban az állami cég azt válaszolta, hogy nincsenek listaáraik.

Kővári Ágnes a pénteki sajtóbeszélgetésen
Fotó: MTI/Balogh Zoltán

A 24.hu azután érdeklődött a közmédiától az egyelőre bolttal sem rendelkező, ámde annál sikeresebb sportmárka részére megszabott árakról, hogy az M4 élőben közvetítette a márka felcsúti divatbemutatóját, és Molnár Mátyás műsorvezető adásban viselte a 2Rule kitűzőjét

A megállapodás értelmében az MTVA a műsorok elején vagy végén 5 másodperces támogatói spotokat, klasszikus reklámokat, termékelhelyezést, online PR-cikkeket garantál. A Magyar Sportmárka Zrt. cserébe bérbe ad 2rule-termékeket az MTVA-nak, megjeleníti az M4 logóját 2rule-termékein, nyereményjátékokhoz ad termékeket, továbbá 15-20 százalékos kedvezményt garantál a 2rule-termékekre a közmédia dolgozóinak.

A bartermegállapodás 2019. június 30-ig szól, 3,4 millió forintról kötötték, de Magyar Sportmárkának nem kell ezt az összeget kifizetnie, a felsorolt tételekkel egyenlítik ki a számlát.