Változás! Már szerdától hozzájuthat az újságárusoknál a legfrissebb 168 Órához!

Gulyás Márton jogerősen pert nyert a Riposttal és az Origóval szemben

2018. január 24. 16:30 - szerző: 168 Óra

Jogerősen helyben hagyta a Fővárosi Ítélőtábla a Fővárosi Törvényszék azon tavalyi döntését, miszerint a Ripost és az Origo megsértette Gulyás Márton ellenzéki aktivista magánélet védelméhez fűződő jogát, amikor arról cikkeztek, hogy homoszexuális és egyéb szexuális irányultságú társkereső oldalra jelentkezett be – írja a Magyar Nemzet.

A kormányzati érdekkörök szócsöveként működő sajtótermékek azzal is jogsértést követtek el, hogy közzétették azokat a fotókat, amiket Gulyás a társkeresőn megosztott.

Habony Árpád Ómolnár Miklós által főszerkeszett bulvárlapjának 3,5 millió, az Origónak pedig 800 ezer forint sérelemdíjat kell a felperes Gulyás Mártonnak megfizetnie, továbbá el kell távolítaniuk a szóban forgó cikkeket.