Csődvédelmet kér a legnagyobb kuponos cég, miután felháborodott ügyfelek rohamozták meg őket

2020. április 22. 14:50 - szerző: 168 Óra

Vásárlói, partnerei és üzleti tevékenysége későbbi folytatása érdekében csődvédelmet kért Magyarország legnagyobb közösségi vásárlási oldala, a Bónusz Brigád – tudatta közleményben a cég. 

Az utazási- és egyéb szolgáltató szektorok bedőlése a kuponos céget is nehéz helyzetbe hozta. Mint fogalmaznak, a koronavírus okozta gazdasági hatások miatt

átmeneti fizetési nehézséggel küzdenek és partnereknek tartoznak,

de szerintük reális esély van rá, hogy gazdálkodásukat rendbe tudják hozni, ezért indokolt most a csődvédelem. A cél, hogy a hitelezőikkel egyezséget tudjanak kötni, elkerüljék a fizetésképtelenséget, és a vásárlói számára újra tudjon utazásokat és szolgáltatások ezreit kínálni, ahogy a világjárvány kitörése előtt.

Fotó: Arpasi Adam

„A cég április első napjaiban a cég kevesebb, mint 100 partnerétől kért türelmet a számlák kifizetésével kapcsolatban. A felháborodott partnerek közül azonban néhányan a médiához fordultak azt híresztelve, hogy a Bónusz Brigád fizetésképtelen. A híresztelés és hangulatkeltés pánikhangulatot eredményezett, amelyben mind a vásárlók, mind a partnerek megrohamozták a céget a bónuszuk visszaváltását, vagy az anyagi követeléseik azonnali kiegyenlítését követelve” – írja a cég, amely egyébként nem függeszti fel a működését, az oldal változatlanul elérhető lesz a vásárlók számára.