Idén már majdnem négyezer ember nem kapott visszajárót a BKK-automatákból, de mások még jegyhez vagy bérlethez sem jutottak

2019. október 22. 16:06 - szerző: 168 Óra

A BKK 366 darab jegykiadó automatájánál 2019. január 1. és szeptember 30. között mintegy 14,4 millió tranzakciót bonyolítottak le, és az ügyfelek 0,026 százaléka nem kapott visszajáró pénzt, 0,017 százaléka nem kapott jegyet vagy bérletet a gépekből - közölte a BKK az Alfahírrel.

Százalékosan ez elenyésző, de darabra már nem annyira:

  • 3744 fő nem kapott visszajárót,
  • 2448 fő nem kapott jegyet vagy bérletet a gépekből.

A jegy- és bérletárak ismeretében feltételezhető, hogy csak idén több tízmillió forint sorsa függött attól, a vásárlók ott hagyták-e az elrontott automatákat a pénzükkel vagy a megvásárolt termékekkel, vagy rögtön intézkedést kértek az ügyfélszolgálattól. Ráadásul ezek csak a hivatalosan ismert adatok, a valóságban ennél jelentősen több kár történhetett, hiszen aki nem jelzi a hibás működést, annak dokumentálatlanul marad az esete - írja az Alfahír.

A BKK szerint már a gépek bonyolítják a teljes forgalom több mint 60 százalékát.