Az Intersportot érte a megtiszteltetés, hogy Mészáros Lőrinc sportruháit árulhatja

2019. június 20. 14:57 - szerző: MTI

Megkötötte első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule-termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt., ennek értelmében csütörtöktől az Intersport tizenkét magyarországi üzletében lehet megvásárolni a csapatoknak tervezett kollekciókat.

A két cég budaörsi sajtótájékoztatóján Horváth Csobán, az Intersport Magyarország ügyvezető igazgatója azt mondta, abban bíznak, hogy az új termék felveszi a versenyt a nagy márkákkal, és az adott termékkategórián belül

az eladás 20-25 százalékát a 2Rule termékei teszik majd ki. 

Bendik Bernadett, az MSM Zrt. vezérigazgatója kiemelte, hatalmas siker a 2Rule számára, hogy bekerült az Intersport kínálatába, mivel a szakértők a minőséget és az árat is megfelelőnek találták arra, hogy a nagy nemzetközi sportmárkákkal tudjanak versenyezni a piacon.

Felcsút, 2Rule divatbemutató
Fotó: Facebook/Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia

A Magyar Sportmárka Zrt. vágya az, hogy például egy Intersport áruházban minden egyes termékcsoportnál legyen hazai gyártású alternatíva – mondta, hozzátéve, hogy sikeresen be tudtak vonni vidéki és budapesti varrodákat, és meg tudták teremteni számukra azokat a feltételeket, amelyeknek köszönhetően kész termékekkel tudják ellátni őket. Most öttel vannak  szoros kapcsolatban, de már tárgyalnak két-három további varrodával.

A gyártás 80 százaléka már Magyarországon folyik - jelezte (az eddigi hírek szerint Kínában készültek a termékeik).

A 2Rule termékei a július végén induló webshopból is megrendelhetők lesznek majd – tette hozzá.

Elsősorban üzleti szempontok alapján döntenek arról, hogy a mostani négy sportágon - labdarúgás, röplabda, kézilabda, kosárlabda - túl melyeknek gyártanak majd termékeket - említette meg. Valószínűleg a következő nagy ugrás az atlétika lesz, nagy álmuk pedig, hogy a nemzeti sportági szakszövetségeket, valamint a magyar olimpiai csapatot is ők öltöztethessék – mondta.

 

.