„Aljas módon, nyilvánosan alázták meg Magyarország büszkeségét” – írja a kátyús Opel-reklámról a Ripost

2019. február 13., 12:40

Szerző:

„Szán­dé­ko­san kelti Ma­gyar­or­szág rossz hírét a német Opel au­tós­rek­lámja, ame­lyet ná­lunk, de kül­föl­dön is fo­lya­ma­to­san adnak a te­le­ví­ziók. Bu­da­pes­ten di­rekt át­szá­gul­doz­nak a tör­té­nelmi örök­ség­ként meg­őr­zött macs­ka­kö­ves uta­kon és egy fek­vő­rend­őrön, hogy il­luszt­rál­ják: Bu­da­pest he­pe­hu­pás – igaz, né­hány va­lódi ká­tyút is mu­tat­nak. De me­lyik nagy­vá­ros­ban nin­cse­nek ilye­nek?" – kezdi hazafias cikkét a Ripost.

Arról a reklámról van szó, amelyen egy Grandland X jön-megy keresztül-kasul Budapest belvárosában, bizonyítandó, hogy a modell kényelmes ülései mennyire jól jönnek a rossz városi utakon. Ugyanez az autó más nagyvárosokban más erényeit villogtatja, a helyre  jellemző akadályokat leküzdve. Az RTL Klub riportja szerint Rotterdamban például az építkezéseket kerülgeti a kocsi, Baden Badenben pedig még a legszűkebb parkolóhelyre is beáll.

A kormánypárti revolverportál szerint óriási felháborodást keltett az interneten, hogy az Opel új reklámja Budapestet gyalázza. 

Azt a Budapestet, amit a napokban választottak Európa legjobb úti céljának az utazók

– emeli ki a lap.

Íme az inkriminált reklám:

Nem az Opel az első, amely Magyarországot a borzalmas útjain keresztül alázza. Ott van például a debreceni vaddisznó, amely akkora krátert talált az egyik utcán, hogy dagonyázás közben majdnem eltűnt benne.