„Aljas módon, nyilvánosan alázták meg Magyarország büszkeségét” – írja a kátyús Opel-reklámról a Ripost
„Szándékosan kelti Magyarország rossz hírét a német Opel autósreklámja, amelyet nálunk, de külföldön is folyamatosan adnak a televíziók. Budapesten direkt átszáguldoznak a történelmi örökségként megőrzött macskaköves utakon és egy fekvőrendőrön, hogy illusztrálják: Budapest hepehupás – igaz, néhány valódi kátyút is mutatnak. De melyik nagyvárosban nincsenek ilyenek?" – kezdi hazafias cikkét a Ripost.
Arról a reklámról van szó, amelyen egy Grandland X jön-megy keresztül-kasul Budapest belvárosában, bizonyítandó, hogy a modell kényelmes ülései mennyire jól jönnek a rossz városi utakon. Ugyanez az autó más nagyvárosokban más erényeit villogtatja, a helyre jellemző akadályokat leküzdve. Az RTL Klub riportja szerint Rotterdamban például az építkezéseket kerülgeti a kocsi, Baden Badenben pedig még a legszűkebb parkolóhelyre is beáll.
A kormánypárti revolverportál szerint óriási felháborodást keltett az interneten, hogy az Opel új reklámja Budapestet gyalázza.
Azt a Budapestet, amit a napokban választottak Európa legjobb úti céljának az utazók
– emeli ki a lap.
Íme az inkriminált reklám:
Nem az Opel az első, amely Magyarországot a borzalmas útjain keresztül alázza. Ott van például a debreceni vaddisznó, amely akkora krátert talált az egyik utcán, hogy dagonyázás közben majdnem eltűnt benne.