200 millióért népszerűsíti a halfogyasztást az Orbán kormány kedvenc reklámmogulja

2018. december 5., 16:46

Szerző:

A „Kapj rá!” kampány 200 millió forint értékű közbeszerzésén a Balásy-féle Lounge Design Kft. és a Balásy-féle New Land Media Kft. nyert – írja a hvg.hu.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) az Agrármarketing Centrum Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság részére írt ki közbeszerzést a halfogyasztás népszerűsítésére. A tenderen két cég indult, az Opten céginformációi szerint mindkettő tulajdonosa Balásy Gyula, akinek cégei és alvállalkozói júniusban  monopolhelyzetbe kerültek az NKH megbízásainál.

A közbeszerzés nyertesei a mai Közbeszerzési Értesítő szerint a kommunikációs munkát 214 039 868 forintért vállalták. Az árban sok egyéb mellett az online ügynökségi és grafikai tervezési feladatok is benne foglaltatnak, valamint rádióspot és flashmob is várható. A keretbe szórólap, matrica, plakát, közterületi felületek, logózott szalvéta, lufi, határidőnapló, toll, tolltartó, jegyzetfüzet, pendrive, póló, kötény, séfkabát, bögre, kulcstartó, edényalátét, papírtáska, színes ceruza is belefér.