60 millió forintnyi közpénzt adott az Antenna Hungária Rogán Cecília üzletasszony rendezvényeire

2019. július 12. 17:31 - szerző: 168 Óra

Az Antenna Hungária 25-25 millió forinttal szponzorálta a Fitbalance Aréna és Fitbalance Kids rendezvényeket, valamint 10 millió forinttal a Nemzeti Futóverseny rendezvényt – közölte a hvg.hu-val a cég. Mindez pedig annyit jelent, hogy az MVM-es támogatásokkal együtt ez már 210 millió forintos közpénzes támogatást jelent a Rogán Cecília cégéhez köthető eseményeknek.

Az MVM korábban azt közölte, hogy a megújult és kibővült Fitbalance Aréna ingyenes életmód fesztivál és tömegsport rendezvényt 2019-ben 80 millió forint + áfa összeggel szponzorálta, míg a Nemzeti Futóverseny szponzorálására 70 millió forint + áfa összeget fordít.

Az MVM és az AH mellett a támogatók között van a Szerencsejáték Service Zrt. is, de hogy ők mennyit, mikor és mire adtak, arra még várja a választ a lap.

A Magyarország Szépe szégpségverseny válogatója Budapesten
Fotó: MTI/Mohai Balázs

Az MTVA a Sarka Kata és Rogán-Gaál Cecília holdudvarához tartozó Digital Minds Kft.-nek 52,6 millió forint+áfát, azaz bruttó 66 millió 802 ezer forintot fizetett a Magyarország Szépe c. szuperprodukcióért. Az árban az élő műsor mellett benne volt egy 2×1 perces Magyarország Szépe 2019 miniprogram, valamint egy Királynők útja című 26 perces epizód is – derítette ki még júniusban a 24.hu. Az esztétikai seregszemle azonban finoman szólva sem produkált parádés nézettséget, a Nielsen adatai szerint a teljes népesség 5,2 százaléka kapcsolt a műsorra, ami nagyjából 200 ezer embert jelent. A teljes lakosság inkább az Amazonas kincsét nézte a TV2-n, a nézők 10,8 százalékát kötötte ez le. A kalandfilmet 15 éve mutatták be nálunk, azóta számtalanszor vetítették a magyar tévécsatornák.