Változás! Már szerdától hozzájuthat az újságárusoknál a legfrissebb 168 Órához!

Mentorprogramot indít az Orbán Ráhel-közeli divatügynökség

2019. december 5. 18:07 - szerző: MTI

A Magyar Divat és Design Ügynökség programjának keretében tíz tehetséges magyar divattervező kap lehetőséget arra  hogy elismert magyar szakemberektől sajátítsa el a márkaépítéshez és -fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai és marketing elméleti tudást  – közölte az ügynökség csütörtökön.

A program célja, hogy minél több stabil, sikeres magyar márka jöjjön létre és a legjobban teljesítők tovább léphessenek a nemzetközi mentoring programba is - áll az ügynökség MTI-hez elküldött közleményében.

A mentorprogram célkitűzése az is, hogy a résztvevők átadják azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brand építéséhez.

A közlemény szerint a magyar szakemberek workshopokon és személyes találkozókon fejlesztik majd a résztvevőket, míg a program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az ügynökség és a Camera Nazionale della Moda Italiana közös nemzetközi mentorprogramját is.

A szakmai szempontok alapján kiválasztott mentorok - Chen Mónika Emma (márkafejlesztési menedzser és kommunikációs tanácsadó), Ádám György (ügyvéd, a Budapesti Ügyvédi Kamara bizottsági tagja), Kárpáti Kriszta (szabadúszó divat PR-szakember), Kázsmér Nikolett (befektetési menedzser, inkubációs terület), Bernát Sára Emília (divat, luxus stratégiai tanácsadó), Szentesi Réka (divatkutató), Tátrai Péter (befektetési igazgatóhelyettes), Horváth Alexandra (CFO, Aeron), Lilit Boninsegni (Polimoda), Martényi Tímea (értékesítési és fenntarthatósági szakértő) - a divathoz és márkaépítéshez kapcsolódó különböző területeken szerzett tapasztalatuknak köszönhetően pontosan látják a márkák erősségeit és fejlesztendő területeit.

A kortárs magyar divat Bahreinben is bemutatkozott már
Fotó: albasat news

Az utolsó workshopokra 2020. márciusában kerül sor, addig pedig olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, termékértékesítés, védjegyeztetés vagy épp a digitális marketing.

A programban résztvevő designerek - a Kata Szegedi, a Nini Molnar, a The Four, a DÜSK, a Vecsei Millinery, a Peter Mero, a Gabriella Veszpremi, az Anna Daubner, az Alma Vetlenyi és a ZIA - egytől egyig olyan tehetségek, akik a mentorprogram elvégzése után tovább fejleszthetik vállalkozásukat - áll a közleményben.