Szép elismerést kapott a Gázszerelőt Felcsútra!

2017. december 7. 15:03 - szerző: 168 Óra

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) tegnap adta át az idei Sándor Imre PR-díjakat. A legsikeresebb pályázatok egyike a K&H Bank Gázszerelőt Felcsútra! című kommunikációs kampánya lett – írja a 24.hu.

A kampány szavazással indult, ahol az emberek elmondhatták, milyen üzletet, szakembert hiányolnak a környékükről, és többek között Alcsútdoboz és Felcsút lakói is szavazhattak, így derült ki, hogy a világhírű gázszerelőből lett milliárdos polgármester-nagyvállalkozó, Mészáros Lőrinc településén gázszerelőből és zöldségesből is hiány van.

A bank az ország számos településéről készített egy átfogó térképet annak érdekében, hogy vállalkozások indítására inspirálja a vállalkozókat, illetve megmutassa, hol mire lenne szükség, illetve hogy ezáltal is leendő ügyfeleket szerezzen.